Ter ere van het 100 jarig bestaan van Pancratius wordt er door deze vereniging "De nacht van Pancratius" georganiseerd op 27 Juni 2015. In deze nacht spelen diverse toneelverenigingen in café's in Roelofarendsveen.

Toneelvereniging Maskerade speelt ter ere van het 100 jarig bestaan van Pancratius de thriller en éénacter "Als de dood voor een engel" in de Pepersteeg.

Graag uw kaarten van te voren reserveren, mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., zie voor meer informatie zie facebook event van Maskerade.

Het publiek koopt een passe-partout voor € 12,50 en kan daarvoor 3 verenigingen zien spelen. Men mag 1 voorkeur voor vereniging of locatie opgeven. Reserveringen kunnen ook via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoonnummer 071-3314160.

Als de dood voor een engel is een thriller waarin de kijker een puzzel voorgelegd krijgt en zo meegenomen wordt in een zoektocht naar wat er nu eigenlijk gebeurd is en wie er bij betrokken is.

Als de dood voor een engel

Auteur: Ton Elstgeest

Er speelt zich een strijd af in het particuliere verzorgingshuis waar Kors van Nachtegaelen, Karel Vermaes en Kees Dullaert wonen. Zuster Tilda is van mening dat Kees een negatieve invloed heeft op de andere bewoners. Anderzijds is de invloed die zij zelf uitoefent ronduit pervers te noemen. Ook op Margot, de dochter van Kors, die haar vriendin is. Het is een strijd waarbij er uiteindelijk maar een kan winnen.

Gespeeld door:

Margo van Nachtegaelen: Inge Bouwmeester
Zuster Tilda: Marielle Hoogenboom
Kees Dullaert: Marcel Turk
Kors van Nachtegaelen: Ton Elstgeest
Karel Vermaes: Emiel Duivenvoorden
Regie: Mia Turk

Zie voor meer informatie de website van de auteur