Bezoekuur

Mijnheer T. Smit ligt in het ziekenhuis met een fractuur. Aan aandacht geen gebrek, zijn verloofde komt langs, maar ook zijn ex. Ze komen beiden aan het bed poolshoogte nemen, elk met hun eigen motieven. De moeder van de verloofde komt onverwachts, terwijl ze toch verwacht werd. Er is een ervaren verpleegster en een onervaren goedgelovige, zeer toegewijde arts. De rekening is niet voor de verzekering en dus moet er geleend worden, maar de leningen lopen lastig. Dan bedenkt T. Smit een plan en moet het allemaal in orde gaan komen. Gelukkig helpt zijn Ex dan om zijn briljante plan in zeven sloten tegelijk te laten lopen.

Auteur

Emile Lotz (1967) studeerde Rechten aan de Universiteit van Amsterdam. Na vijf jaar werken bij een Amsterdamse filmbedrijf begon Emile als zelfstandig schrijver en met regisseur Chris van Moorsel produceerden zij bedrijfsfilms en kinderseries.

Spelers

Tom - Marcel Turk
Theo - Emiel Duivenvoorden
Dokter Els - Marielle Hoogenboom